Tillbaka efter en bloggpaus !

Hejsan bloggen nu är jag tillbaka igen från några dagars paus precis vad jag behövde så skönt.. helgen har varit kanon bra och jag har haft riktigt skoj !! Nu ska jag försöka blogga igen varje dag iaf minst två inlägg om dagen (a) vi får se hur det går haha lycka till säger jag till mig själv. Fick även veta idag att jag ska jobba under julen från nästa vecka fram till v.53 på Ginatricot ska bli galet kul :) I dag togs beslutet om att jag ska sluta träna småbarnen förevigt nästa vecka är det sista gången förevigt kommer aldrig mer göra det.. Känns sjukt tråkigt men ändå skönt på något ett kommer verkligen sakna de små,söta,ur gulliga barnen men man måste gå vidare i livet och ta nya steg i livet och släppa det andra jobbigt men ett måste. Men slut pratat om det nu ska jag hoppa ner i min säng och försöka sova en ny dag imorgon och ta tag i :) Men ni får ha det underbart bra så hörs vi imorgon bitti !!

Puss & Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0