Söndag - trött

Godmorgon !!

Nu har anna precis åkt hem och jag ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig för ikväll ska jag och min familj bort till min kusin Felicia vi ska fira henne idag för hon fyller år imorgon lillplutten fyller redan 7 år herregud det går alldels för fort kan jag tycka. Hon börjar bli så himla stor ! För att tala om igår så titta jag och Anna på lite olika Halloween filmer men dom var urdåliga verkligen somnade kanske vid 03.00 eller vad klockan var ;) mycket trevligt , men nu har jag inte tid att sitta här och babla på måste verkligen sätta fart nu men vi hörs senare ikväll hoppas ni får en jätte trevlig söndag :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0