Söndag - frukost inne i stan !

Godeftermiddag alla härliga !

Jag glömde totalt bort att blogga igår så kan det gå haha... ;) Igår var jag iaf först på stan med familjen plus min kusin och tittade runt lite sen bar det iväg hem till Anna och vi åkte ut till Marieberg och tittade lite och åt lunch senare på kvällen blev det två filmer en skräckfilm och en annan dålig film som verkligen inte var värd att titta på skräckfilmen hette " The strangers" we tell ourselves there´s nothing to fear but sometimes we´re wrong och denna film är inspirerad av verkliga händelser.. denna film var riktigt läskig kan jag också tala om var så himla rädd (a) För att övergå till vad jag har gjort idag söndag då det är farsdag så klockan 08.30 så blev det att åka in till stan med en del av släkten och äta frukost på Java riktigt gott sen hem sova några timmar till och titta på film med min syster. Nu i eftermiddag ska jag övningsköra lite och äta middag med familj blir en väldigt lugn ikväll så härligt !! Hoppas även att det går någon bra film på tv ikväll. Nu ska jag ut en sväng men vi hörs om några timmar !

Frukost på Java


Skräckfilmen jag såg igår "The strangers"


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0