S

Söndag kväll..jag gick aldrig ut jag övningskörde aldrig utan jag stannade inne vid datorn och pratade i telefonen med kim som jag har gjort de senaste timmarna mycket trevligt och väldigt skojsigt !! Kim har fått mig att fastna för ett spel på facebook " farme Ville " haha det är riktigt skoj om jag ska vara ärlig och jag tackar henne för det alltså (a) hon sa man blir beroende och det hade hon rätt i !! Jag har precis lakt på luren och nu funderar jag om jag ska hoppa ner i sängen och titta lite på tv för att sen sova om jag tänker efter så skulle det vara otroligt skönt. Imorgon är det en ny vecka och måndag igen och allt kör igång men allt jag ska göra imorgon tar vi då för nu ska jag hoppa i min pyjamas ni får ha en super bra söndags kväll så hörs vi imorgonbitti.

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0