MTV Europe Music Awards Berlin 09

Godkväll på er alla !!

Nu är jag hemma igen efter barnträningen. Jag var hos Anna förut och vi tittade på en film vid namn offside och fikade lite mycket trevligt och mysigt :) just nu sitter jag och väntar på mat sen ska jag bänka mig framför tv:n för ikväll är det MTV Europe Music Awards Berlin 09 det börjar klockan 21.00 det tänker ni väl se ? Detta har jag väntat på hur länge som helst om en timme ungefär så är det dax weeei.. För på tal om något annat så var jag som ni alla säkert vet och tog vaccin förut och det gick kanon bra och känner mig inte alls dålig men har ganska ont i armen det är bara de liksom lite stel och så men det får man väl räkna med när man har tagit spruta antar jag haha. Jag har inte så mycket mer att skriva just nu så vi hörs imorgonbitti då jag ska upp tidigt,tidigt.. Hoppas ni får en underbart bra kväll !

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0