Minnen som aldrig släpper.

Jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär, jag är tvungen att skriva ner lite som jag tänker och på minnen som jag aldrig kommer släppa taget om som jag alltid kommer bära med mig och detta lyder såhär..

Saknar är ett stort ord och jag använder det ofta för jag saknar dig verkligen hela tiden varje sekund. Det är tomt riktigt tom utan dig här på jorden det märks så otroligt tydligt att du har lämnat den allt är mörkt och tyst inget är detsamma som det var förut. Varje gång släkten träffas så är det så mycket tystare än förut du var en person som hördes som verkligen tog hand om allt och alla du var bra du var den bästa. Jag får en klump i halsen när jag skriver detta för jag inser själv hur mycket jag saknar dig allt jag vill är bara att du kommer tillbaka NU snälla jag ber dig. Jag vill vrida tillbaka tiden till den 26/7-09 den dagen kan spelas om om igen så jag får se dig flera gånger om. Men det går inte utan dagen där på den 27/7-09 så försavann du lämnade oss här på jorden ditt sista andetag var 08.32 sen blev det tyst över allt och mörkret tog över ljuset den dagen. Dagen kommer jag ALDRIG glömma aldrig kommer ihåg hur telefonen ringde och pappa sa att du var död att bara höra de orden i sitt egna öra gör så  ont inom mig. Mitt hjärta började slå och tårarna bara sprutade som aldrig förr jag satt mig ner i ett hörn för att samla ihop mig lite. Just den dagen så minns jag allt så väl allt jag gjorde varje minut varje sekund inget glömmer jag inte, alla minnen är så starka. När jag blundar så är det dig jag ser och det är dig jag drömmer om samma sak varje natt inget annat kan jag tänka på än dig. Döden var närmare än vad jag trodde för din del. Mitt liv med dig har varit underbart jag kan inte säga något annat än de du fick mig att må bra och lycklig och varje gång jag såg dig så börjar man och le du gjorde en så värdefull och man kände sig riktigt speciell i dina ögon och man vet vad du älskade. Dina barnbarn var ditt allt och jag kommer ihåg hur du brukar säga ;- Du Lisa du är verkligen vacker den vackraste jag har. De orden är så fina och de orden har jag stoppat långt in i mitt minne och tar fram dom då och då. Du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta och ingen absolut ingen kan ta det ifrån dig jag kommer bära med dig i mitt minne så länge jag lever du kommer alltid finnas med mig vad jag än gör och vart jag än går det lovar jag. Mina tankar går till dig varje dag och jag tittar upp mot himlen och jag hoppas du har det bra där på andra sidan och inte behöver kämpa längre utan är lycklig och kan njuta utan smärta. Vill bara säga en sak vi saknar dig riktigt mycket men vi kommer alltid att älska dig vila i frid farfar ♥

Jag tänder ett ljus för dig varje dag, vi minns dig med glädje !



we lost an angel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0