Måndag & Avslutning för de små !

Godkväll bloggen , är helt slut och jätte trött har haft en fin och bra dag dock så har det regnat slutade typ regna för någon timme sedan och tack för de. På avslutning för småbarnen så fick vi varsin blomma och massor utav godis mumms det bangar jag inte på att äta upp ;) Just nu sitter jag har i mitt rum och har tänt lite ljus ska alldels straxt lägga fram kläder och så till i morgon sen blir det nog att titta på lite tv och försöka gå och lägga sig i en bra och vettig tid men det lyckas jag aldrig med så varför skulle det liksom gå nu.. haha.. ne nu ska jag gå och ta bort sminket sen hoppa i pyjamasen sen blir det att hoppa ner i sängen och slå på en liten film ni får ha en fortsatt bra måndag så hörs vi imorgonbitti !!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0