Godkväll

Hejsan alla söta !!

Nu har jag vaknat igen efter några timmars sömn och jag mår lite bättre och mår inte alls lika illa det är skönt tack och lov :) Men det blir inte att övningsköra idag eftersom jag har mått så pass illa så vi får ta det imorgon kväll istället ! Jag ska snart försöka äta lite middag måste få i mig något senare blir det att prata i telefonen det jag absolut är bäst på om jag får säga det själv haha ;) och sen titta på lite tv är fortfande ganska trött fast jag har sovit hur länge som helst hur kan de vara möjligt det kan man undra ? Nu ska jag gå och äta lite men vi hörs imorgonbitti ha en super bra tisdags kväll !

Jag har bildbrist just nu eftersom jag inte hittar laddaren till min
kamra men detta är en jätte gammal bild tagen 2007 om jag inte minns fel..



Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0