Fy så trött..

Godmorgon alla fina läsare !!

Hade ställt klockan på 08.30 och tänkte gå upp men var sjukt jäkla trött så somnade givetvis om åhh :/ men nu är jag iaf upp och ska precis börja göra mig iordning. Sen finns det en stor anledning varför jag är så trött var uppe ända till 03.30 i natt pratade i telefonen så kan det gå och då får man skylla sig själv eller vad säger ni ? ;) Vädret ute är helt okej.. men fortfarande grått och trist,idag ska jag in till stan för att gå förbi mitt jobb och lämna in mitt schema för julen och sen från 13.40-14.40 ska jag övningsköra på min bilskola längtar otroligt konsigt nog ska bli riktigt SKOJ tycker om att köra bil. Efter det ska jag bara hem och chilla galet haha det är så min dag kommer se ut väldigt lugn. Vad ska ni göra en sådan Tisdag som denna ? :) Nu måste jag börjar fixa till mig lite klockan börjar rulla iväg fort vi hörs i eftermiddag när jag kommer hem igen !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0