Fredags mys

Godkväll allesammans !

Kom precis hem igenom dörren har varit inne i stan och träffat Johanna vi tog en lite fika och pratade en massa alltid trevligt :) Innan jag träffade henne så träffade jag mamma och vi käkade lite mat super gott och sen blev det shopping mamma hittade tyvärr inga skor men vi köpte en massa annat som man behöver smink,ny plattång osv. och konstigt nog så fick jag någon slags inpuls att köpa ett läppstift som jag aldrig brukar använda annars men iaf jag köpte mig ett halv mörkrosa läppstift kände jag var tvungen att byta ut det vanliga som man alltid brukar ha vilket är läppglans eller läppsyl lite förändring måste man ha i sin vardag så tyckte detta var en bra början haha.. Ikväll ska jag och min familj eller rätt sakt jag,mamma och pappa ha myskväll äta god middag och senare titta på Idol + kanske en film vi får se vad det finns att se efter Idol :) Sitter just nu och funderar om jag ska ta ett litet bad i bubbelpoolen och använda den nya dusch krämen och bodylotion med lukt av mango som vi köpte skulle vara riktigt skönt och bara slappna av för ett tag. Det är så min kväll kommer se ut , vad ska ni alla andra härliga läsare göra denna fredags kväll ? Ni får ha en jätte bra kväll så hörs vi imorgon !!

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0