Fredag den 13/11

Hejsan och godeftermiddag mina hjärtan !

Hoppas ni är lika pigg som jag är (a) Har precis kommit hem från ett möte och det gick super bra !! imorse så vaknade jag runt nio tiden och var sjukt trött men pallade mig upp och gjorde lite gröt mumms. Sen blev det att börja göra sig iordning för att åka iväg och har fortfande ingen kamra för sladden är borta får allt ta och leta igen tror jag måste hitta den blir tokig utan den ! Just nu sitter jag och väntar på att min mamma ska komma hem så ska vi äta lunch tillsammans sen i eftermiddag/kväll så ska jag dra mig in till stan och hem till Anna och umgås plus middag efter det så ska jag och Anna till konserthuset och titta på mina kompisar som ska dansa eftersom det är något ikväll som kallas för "kulturnatten". Var ett bra ta sedan jag såg när dom dansade så ska bli kul och se hur de har utvecklats alltid lika roligt och dom kommer självklart vara GRYMA :) Så kommer min eftermiddag och kväll att se ut ungefär hur kommer eran kväll se ut en fredag som denna ? Ni får ha en underbar dag så hörs vi ikväll för nu ropar mamma så det är bäst att springa ut till henne annars så vet man aldrig vad som händer ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0