Åkt lite bil fram och tillbaka Örebro - Eskilstuna !

Nattinlägg , hejsan bloggen jag kom precis hem ín igenom dörren jag har mamma har varit i Eskilstuna och hämtat upp pappa och hans kompis peter så har suttit i bilen i 2 timmar plus att mamma åkte fel i lilla arboga nästan skrattretande haha ;D Men som sakt nu är jag iaf hemma efter ha åkt Örebro - Eskilstuna , Eskilstuna - Örebro. Pappa satt dock och prata oavbrutet i 1 timme hela tiden och musiken var på högsta volym för att man inte skulle höra vad han sa och det gick bra. Konstigt nog så är jag inte alls trött vid denna tid som jag borde vara men jag ska iaf försöka slå igen mina blå ska titta på lite tv så somnar jag troligtvis till slut. Vi hörs i morgonbitti mina solstrålar med humöret på topp!!

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0