Värme,värmen är äntligen här !!

Tjoho!!

Hoppas det är bra med er alla med mig är det helt okej förlåt om jag inte har skrev något i går men jag pallade verkligen inte och jag kände inte för det heller,men nu så ska jag skriva om vad jag gjorde igår och har gjort idag jag har bara chillat och solat i det varma vädret vi har som jag självklart älskar för jag älskar värme det bästa jag vet !! Jag måste även nämna att jag är helt klart överlycklig för imorgon är det den 24/6-2009 och den dagen i morgon onsdag betyder att min bästa vän kommer hem till Sverige igen jag är helt underbart glad över jag har saknat och saknar henne så otroligt mkt så det går inte att förklara nu när du har varit borta i två veckor så har jag kännt ett stort tomrum som inte fylls av något allt har varit så dystert och mörkt men nu är du tillbaka och jag är glad och allt fylls med glädje och kärlek igen för du betyder otroligt mycket för mig du är min andra halva personen jag delar mitt liv med du är helt underbar jag längtar verkligen tills jag får höra din röst igen imorgon den älskar jag verkligen att höra.När hör din röst gumman så blir jag helt varm i hela kroppen och mitt hjärta börjar bulta för jag vet att jag verkligen är älskad av dig och att jag betyder mkt för dig det gör mig överlycklig och jag älskar när du säger : - Lisa glöm aldrig bort att jag älskar dig jag blir så glad och ja jag vet inte vad jag ska säga för det finns inga ord för det dom vackra orden jag skulle vilja beskriva dig med finns inte du är den vackraste jag vet på denna jord och den bästa och jag har bara tre ord att säga till dig älskling, min bästa vän - jag älskar dig !! <3
All i have is you, all i need is you, you are my angel in this world!!
Jag var bara TVUNGEN att nämna hur mycket min bästa vän kim betyder för mig för jag SAKNAR HENNE VERKLIGEN :'( 
Tillbaka nu till min kväll vad jag ska göra ikväll det blir att chilla och bädda ner mig i sängen för börjar bli riktigt trött alltså och jag har mkt i mina tankar.. jag skriver mer imorgon och jag längar tills i morgon då jag får prata med mitt hjärta , kim kulmala i telefonen igen för det har jag verkligen saknat då kan vi prata dag som natt det är något jag verkligen älskar du är drogen som får mig beroende !<3

Puss & kram // L

En bild säger mer än tusen ord bilden är älskad ,saknaden är stor !
En bild med minnen,minnena med dig glömmer jag aldrig du är min nu & förevigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0