Städa sen shoppa !

Vaknade sjukt tidigt idag men dagen började med en god och ordentlig frukost bra början på en bra dag, idag har jag flyttat ner alla mina grejer ner till badrummet i källaren eller snarare i relexen så får hela badrummet med bastu,bubbel pool och dusch för mig själv det är inte så dåligt tycker jag allt ;) så där nere ska jag nu göra mig iordningen. Skönt att få ett eget badrum så man inte behöver trängas med sin syster som är snart 15 år !!
Idag har jag iaf varit på marieberg med mamma,min moster Lotta och mina två kusiner Filippa & Felicia mkt trevligt var det och några inköp blev det som sakt :) Ikväll vet jag inte vad som händer men det blir nog att ta det lungt som vanligt vila ut kroppen..kanske titta på någon bra film vi får se.Även så finns den en person som fortfande är SAKNAD som TUSAN säger samma sak som igår fan ta och kom hem nu älskling och du vet exakt vem du är så tänker inte nämna några namn gumman för du vet vem du är !<3

Puss // Lisa


Min kära kusin felicia hon fick lusten
till att prova lite olika solhatar så söt ; )




Jag shoppade som vanligt och denna gång blev det
en nya svart/vit bikini med palmer på och sen ett vanligt
svart linne nöjd och glad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0