Solig dag & Rip Michel Jackson !!

Michel Jackson 1958-2009
Kungen av pop död.
Dagen började med en chock fick reda på att Michel var död känns konsigt för han varit en underbar artist låtarna är sjukt bra finns ingen som kan slå honom ingen kan slå hans genombort !
Idag fredag har jag varit på stan och tittat lite bara senare på dagen så blev det hem och äta lite mat fort sen blev det dags att åka och bada med mormor och mamma med mkt fika mummms !!
Har solat lite för mkt idag självklart har jag bränt mig och nu är jag jätte röd och det kliar ooopsi ;) ikväll blir det att bara ta det lungt och prata i telefonen senare får vi veta om kim kommer hit i morgon som jag hoppas vi får hoppas på det bästa (a)<3



Lite soliga bilder från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0