Ny vecka,ny dag..

Tjoho alla som checkar in min blogg !!

Idag blir det ett mkt kort inlägg för jag är helt slut idag denna dag har jag varit barnvakt åt mina underbara kusiner dagen började med att jag Lisa stutsade upp ur sängen otroligt nog fast jag var sjukt trött det är inte likt mig sen var det bara att springa ner för att göra sig redo för att sätta sig på cykeln mot rosta där mina kusiner bor och käka frukost med min syster och hennes vän sofie en jobbig men en roligt dag ! Har även slängt i mig en del av en kladdkaka som vi bakade today mkt gott mumms men inget slår kims kladdkaka den bara smälter i munnen ingen slår hennes !! På onsdag morgon åker jag till västervik btw. Ikväll blir det som alla andra kvällar titta på tv och sitta här vid datorn och bara ta det lungt , dagarna rullar på fort som är tur för snart är du hemma älskling och tack och lov för det !! <3 orkar inte skriva mer nu skriver mer imorgon..

Pusshej / Lisa H



Mina älskade kusiner , filippa & felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0