Lördag

Jaha då var det lördag idag då och vaknade av att solen lös starkt in i mitt rum , det blev en god frukost sen fixa iordnigns sig idag har jag inte gjort något speceillt bara varit ute och åkt runt lite med mamma & pappa för att köpa lite saker till huset haha , men tro det eller ej så har jag faktiskt övningskört idag det gick kanon bra tycker jag iaf ! mycket nöjd (y) och ikväll blir det att äta en god middag + att titta på film för har absolut ingenting att göra ikväll och ska även nämna att jag  saknar dig väldigt mycket min bästa vän det vet du !

Dagens outfit ; )

Röda solbrilor från kicks  179:-
Blommig tunika från only 300:-
jeans shorts från ginatricot 400 :-
Silverarmband från guldringen 500:-
Gladiator skor bruna från DNA 700:-



Puss & kram Lisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0