34 dagar sen man såg dig :'(

Idag är det 34 dagar sen man såg dig min bästa vän åh gud vad jag saknar dig och du kommer inte till mig i helgen heller som det var beräknat men vi ses snart hoppas jag iaf för jag saknar dig för jävla mkt :'( ursäkta mitt uttryck men du ska iaf veta att jag älskar dig för den du är och jag släpper aldrig taget om dig kommer alltid hålla hårt om dig för du kommer alltid att vara min bästa vän glöm aldrig bort det !! Så här länge får det inte ta innan vi ses gumman det är alldels för länge jag behöver dig.

När motvinden blåser och regnet piskar,luta dig tillbaka och hör när jag viskar,
för mig är du värme,solsken och glöd,jag är din vän från idag till min död!
Jag Lisa Hammarberg älskar min Kim Kulmala oerhört mkt och du är den
bästa jag vet på denna jord , I LOVE YOU !

I miss you so..</3</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0