26/6-09

Måste bara skriva av mig lite jag har en stor klump i min hals som är fylld ut av tårar kom hit min b-vän så man kan få gråta ut för det är bara för dig jag kan göra det allt känns så mörkt när vi inte ses 35 dagar sen som sakt det är inte klokt !! jag blir snart galen åh jag saknar dig så mkt att det svider inom mig mitt hjärta svider så hårt jag vet inte vart jag ska ta vägen längre , jag vill ha dig här nu !! hur lång tid kommer det ta igentligen innan jag får se dig igen ? jag  vill bara ha dig här varje sekund för jag älskar att ha dig här och umgås med dig<3 kan ljuset komma fram igen jag ber snälla. Men tur att det finns telefoner så vi kan höras iaf men det är jobbigt när man inte kan träffas så ofta men jag hoppas iaf att vi ses mkt snart för som jag har sakt förut så är saknaden STOR.

Puss / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0