Dagen med min kim '

Hejsan hoppsan !!
idag har jag tillbringat med min bästa vän kim vi hade så himla roligt tack för att du alltid får mig på bra humör och oj oj vad vi skrattade det var så härligt och bara glömma allt och bara leva , vi drog upp på stan käkade god mat och tittade lite i affärer sen blev det hem till mig och hoppas lite studsmatta i det fina & varma vädret vi hade : ) sen innan vi gick till tågstationen så gick vi förbi Expresso house och åt liten macka och självklart färdig pressad jucie och en kaffa latte mkt gott och även så köpte vi med oss goda jordgubbar och satt oss vid vattnet och åt dom. Denna dag var verkligen lyckad och hur roligt som helst hoppas vi ses snart igen för jag behöver dig ! När tåget rullade ibort i från mig så fick jag en klump i halsen och i magen och tårarna började rinna ner för mina kinder jag saknar dig redan hjärtat. Lite kort om min enormt underbara dag med denna flicka som är min bästa vän (a) kommer lite bilder från idag.

Love // Lisa





Ett armband fick jag som är lila (a) & ett par roxy shorts TACK gumman :D



Jordgubbar måste vara fan det godaste man kan äta ; )







Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men Lisa gud vilken bild du har lakt upp på mig urssssh :$



Love you anyway eller hur man säger Puss<3

2009-07-08 @ 13:22:47
URL: http://pudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0