finns ingen rubrik för detta längre...

Tjoho
Igår var jag som sakt ute och åt med min släkt inte alls så kul det var som om jag inte änns exiterade längre :'( vad ska man göra igentligen ? jag börjar undra hör jag verkligen hemma i denna familj eller vad är det som håller på att hända igentligen? "/ alla kan ha ett leénde utan på men på insidan är det mörkt lika mörkt som ett svart hål... Jag gråter ganska ofta nu förtiden för att jag inte trivs hemma men igentligen så hjälper det inte att gråta men ibland är det så att man bara måste för det känns som man verkligen kommer bryta ihop vilken sekund som helst det är jobbigt aja nu eller på fredag morgon åker min familj till Frankrike och jag kommer bli hemma själv utan dom då slipper man höra världens tjat hela tiden och att de skäller ut mig 24/7 då kan man bara göra själv som man vill och de är bort i två veckor fy fan vad härligt jag slipper då att ha ångest när jag är på väg hem jag slipper att må dåligt hela tiden jag behöver denna tid själv hemma och jag behöver dig min bästa vän kim och det vet du you are all i need. <3
Idag vaknade jag iaf utav att pappa ringde hundra signaler hem och frågade när jag började jobba imorgon åh trött jag blev för att han väckte mig så irriterande alltså !! idag ska jag jobba från 15.00-21.00 och regnet bara öser ner som vanligt nu börjar den svenska sommaren komma hatar verkligen regn det är det värsta som finns. Jag tog iaf lite bilder igår som jag tänkte ni skulle få se här nedanför. Förlåt om mina inlägg nu förtiden inte är så jätte posetiva men jag kan inte skriva så glatt när man inte alls mår bra eller man kan inte spela att man mår bra när man inte alls gör det. Det finns en på denna jord som verkligen förstår hur jag känner och hur illa detta är och det är min bästa vän kim ingen slår dig älskling du är bäst !

På utsidan har vi alla ett leénde på läpparna men på
 insidan så är det lika mörkt som ett stort svart hål..


outfit för igår var :
Ett par höga midje jeans från cheepmonday 500:-
Ett vitt linne från ginatricot 149:-
En paljettväst från Bik Bok 249:-
Svarta skor från Bianco 800:-







Dessa två bilder får avsluta dagens inlägg , Puss & kram // Lisa v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0