Tillbaka igen från huvudstaden Oslo!

Sådär ja nu är jag tillbaka i Örebro igen efter en trip till Oslo för friidrott och shoppning med familjen vi var på Golden League det var mkt trevligt ända då tills det började ösa ner ut av regn och hagel på friidrottsbanan vilken lyckad kväll tänkte jag , men det hade sina anledningar varför vädret var som det var för på dagen när vi kom i Fredags till Oslo så var det 33 grader varmt offff fy fan vad varmt det var. Detta oväder höll på i 40 minuter  under fredags kvällen och alla tog skydd för att inte bli blöta så efter 40 långa minuter så fortsatte tävlingen igen inte så jätte lyckat men men och tävlingen sög dessutom otroligt dåliga resultat aja slut pratat om det eller rätt sakt slut skrivit efter åt så gick vi ut och åt världens godaste mat och nu för att skriva lite om lördagen så tog vi oss tidigt ut på stan för att SHOPPA som jag ÄLSKAR som nog alla vet hahha ; ) fast innerstinne så ville jag bara hem igen och börja sms:a och prata i telefonen. På vägen hem var vi tvugna att åka förbi vårat hus i Sälen för att sätta upp en jävla fläkt till vintern och vi sov i sälen från lördag - söndag och nu är jag hemma igen i örebro tack och lov för det !! Men här hemma suger ju vädret var tog den varma sommaren vägen igentligen ?! kom tillbaka , just nu regnar det för fullt åh :( i detta inlägg kommer det väldigt mkt bilder men men det är bara att stå ut.
 
Regn och ännu mer regn..



Lilla jag var tvungen att ta ett ego kort också haha ;)


De inköpta nya grejerna,kom undan ganska biligt tycker jag allt ! mkt nöjd med sakerna btw.
We tröja från Webutiken 500:-
Ljusrosa glansig tröja Only 180:-
Svart paljett väst Bik Bok 249:-

  






Puss & Kram Lisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0