sthlm

Hejsan alla glada !!

Imorse när jag tittade ut igenom fönstret så ville jag bara ligga kvar i sängen hela dagen och titta på film eftersom det regnet öste ner men det kunde man ju fortsätta drömma om det var bara att kliva upp ur sängen vid 05.30 och åka iväg till jobbet. Jobbade i dag från 07.00-15.30 det gick bra som vanligt men jobbigt var det. Men pengarna bara trillar in ;) Nu har jag precis duschat och fixat lite. Pratade även med kim för ett tag sedan och fick veta lite mer om överraskiningen eller planeringen om morgondagen som jag nämnde i det förre inlägget ;) Så det blir att dra till Stockholm imorgon ska bli super kul som alltid <3 har och saknar dig otroligt mkt min bästa vän "/ men snart ses vi som tur är (a) min tisdagskväll kommer gå ut på att äta mat med familjen,beställa tåg biljetter och packa för fulla muggar ! och nu är solen framme btw hoppas på underbart väder nu när jag är borta i min andra hemstad ! Skriver ett till inlägg lite senare ikväll Puss på er sötnosar så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0