regn och ännu mer regn..

Hejsan hoppsan !

 Då var man hemma igen efter en kväll på jobbet, hade det trevligt mkt trevliga arbetskamrater men man blir sjukt trött men ändå så tjänar man ju pengar så man får tänka positift såklart. Imorgon blir det jobb från 07.00 - 16.00 kommer vara skit trött men men det är som sakt bara att gilla läget !! Just nu sitter jag här med luren mot min axel och pratar med kim mkt najs (a)<3 saknar dig jätte mkt :'( kom hit nu jag behöver verkligen dig !! nu orkar jag inte skriva mer, skriver mer i morgon när jag kommer hem från jobbet. Dessutom så har  regnat hela jävla dagen åhh hatar regn herregud kan det sluta regna snälla..

Puss & godnatt // Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0