packad,klar och lycklig !

tjoho !

Som jag lovade så sa jag att jag skulle skriva ett till inlägg och här kommer det , jag har precis packat klart och sådär inför i morgon ska upp vid 05.30 för att göra mig iordning sen så ska man åka till centralen för att ta tåget mot sthlm som jag nämnde åh längtar :) jag tittade även på film med min syster en askungssaga som gick på kanal 3 den är så mysig att se på en riktigt kärleks film (a) jag kommer inte skriva något imorgon & inte på torsdag för då är jag inte hemma och tar inte med mig min bärbara dator utan den får stanna hemma. Så bloggar igen på fredag och jag lovar att jag ska uppdater på fredag allt som jag har gjort under dessa två underbara dagar med min bästa vän med massor utav tex och bilder ;) ha det toppen nu så hörs vi om några dagar puss och kram från mig själv som älskar stockholms stad  ♥ vet att denna bild har laddads upp förut men den är så otroligt fin på min bästa vän så laddar gärna upp den miljoner gång till !! 

Kim, darling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0