Jobb today.

Torsdag idag och idag har jag som sakt jobbat från 07.00-13.30 fy fan vad vamrt det var herregud jag höll på att svimma där ett tag :/ men det gick bra och jag fick sluta tidigare och precis nyss så har jag duschat av mig men är lika varm igen åh jag blir tokig.
Ikväll blir det att titta på tv bara ta det lungt troligtvis prata i luren och packa,drar till Oslo imorgon för att titta på friidrott och shoppa kommer hem på söndag förmiddag igen skriver mer då hur allt var och bilder kommer läggas upp det kan jag lova. Inte för jag är direkt så taggad på att dra i väg imorgon men men.
 Tänk att världen kan vara så svår idagens läge varför? kan man inte bara vara liten igen..snälla :'(
Tack min bästa vän kim och hennes familj för att ni alltid ställer upp för mig det betyer otroligt mkt ett otroligt stort <3

 puss & kram // Lisa v


Lilla jag taget av kim !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0