Nu räcker det..

Jag har inge mer att säga punkt slut har inget mer att säga om något jag är bara en tjej som ler på utsidan och ser glad ut men på insidan är man mörk som ett stort svart hål..finns något som inte stämmer..allt är bara fel just nu det ända jag behöver att börja om igen snälla låt mig göra det jag ber ? flytta och börja om det är allt jag begär snälla !! det kanske är töntigt att jag håller på att säga såhär jag vet det låter cp kanske och fånigt att säga att man mår dåligt och sitta och tjata om det  men nu är jag allvarlig jag mår verkligen inte bra ut av allt detta som har hänt mig det tynger mig så sjukt mkt det är de ända jag tänker på hela tiden varje minut varje, varje sekund, varje hundradel.. men nu är det såhär och vi får se om det någonsin kommer bli bättre..vi får se..

jag kommer alltid hålla hårt i dig min bästa vän jag släpper aldrig taget aldrig
du är föralltid min !



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0