Godkväll 22.25

Godkväll jag har precis suttit och redigerat och checkat in lite gammla bilder från år 2007 och då hittade jag denna bild och jag gjorde om den lite och sådär är ganska nöjd själv om jag får säga det :) Ikvällen har varit lång tråkig och den blir nog inte bättre jag har ätit lite mat och bara myst i min ensamhet och tittat lite på tv som jag alldels straxt ska göra igen. Försöker även få tag på kim men lyckas inte speceillt bra för det är upptaget tyvärr åh blir galen "/  jag måste verkligen få tag i henne vi får se om jag lyckas senare ikväll som vi hoppas på (y) igentligen var det inte meningen att jag skulle skriva ett till inlägg men var som sakt tvungen att lägga in en bild och då kände jag för att skriva lite , för att nämna det också så var vädret idag väldigt najs och jag hoppas att det fortsätter så då blir jag Lisa väldigt nöjd efter som jag älskar värmen som nog ni alla vet (a) Jag saknar dig min bästa vän så jag håller på att dö som vanligt kom hit nu i need you. Nu ska jag fortsätta mitt tv tittande med telefon luren i örat och se om min kära vän kim svarar , vi hörs imorgon , PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0