Godkväll & läs även min bästa väns blogg www.pudel.blogg.se !!

Godkväll alla !
Nu har jag ett sjukt stort leénde på mina läppar för jag börjar verkligen fatta photoshop nu överlycklig att jag ängligen förstår något ut av allt har suttit länge framför datorn nu men men vädret suger ju ändå ute. Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så det blir imorgon för då ska jag upp tidigt för att möta min kära bästa vän på tågstationen klockan 09.05 är hon här i Örebro längtar mkt så nu får gärna tiden rulla på lite fortare tackar jag är allmänt super glad  !! Kvällen kommer nu att bestå av att jag ska äta lite mat sen bara titta på lite tv och allmänt slappa som jag nästan har gjort hela dagen ska även lägga fram kläder för imogon (a) så jag inte behöver stressa så imorgonbitti smart man är om man får säga det själv. Men gud nu sitter jag bara här och verkligen blablar på herregud nu får jag ta och ge mig haha. Jag tycker även ni ska checka in min bästa vän kims blogg som är www.pudel.blogg.se den är riktigt bra och verkligen otroligt fin ! Läs den ni kommer tycka om den jag lovar :) lite reklam får man allt göra för den man verkligen älskar <3 skriver något i morgon om jag hinner annars blir det på onsdag puss & kram // L



Kommentarer
Postat av: sussi

haha kul din kompis blogg krävde ju både användarnamn å kod, hur ska man då kunna kolla länken som du skrev? ;-P



kramiz!

2011-06-19 @ 03:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0