kallt väder

Tjosan !!
Vaknade idag av att man hade sjukt ont i magen inte så himla kul men men det blev att käka ipren + lite frukost och gå upp slänga sig i duschen sen dra iväg till min kusin för att äta lite lunch mkt gott,kom nyss hem och höll på att frysa ihjärl så jävla kallt det är liksom 12 grader ute så jävla kallt vart tog det enormt varma vädret vägen ? kan det bara komma tillbaka så man slipper sitta med tjocktröja i juli det är inte klokt !! jaja men nu är det väl som det är anatar jag tyävrr. Leva med vädret som är men man har ju sin bästa vän som lyser upp dagarna det är tur för hon kommer nämligen imorgon och lyser upp morgondagen tack och lov för det ! Här är en litet collage som jag slängde ihop för att prova mitt nya photoshop men man har väldigt mycket kvar att lära sig man lär sig alltid något nytt men ett litet smakprov som sakt : )
Skriver lite senare Pusshej så länge ! // Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0