i will always love you my bestfriend.

Hejsan det var ett tag sen..

Jag har varit dåligt på senaste tiden att lägga både upp bilder och skrivit lite här på min blogg och det har berott på vissa saker men allt börjar bli bättre men jag trivs inte hemma fortfande och så kommer det nog att vara så thats life liksom men tankarna går åt att jag ska snart flytta till stockholm som är tur de ger mig ett STORT  leénde på läpparna för jag vet att jag kommer må så otroligt bra och bara njuta av livet och bo nära min bästa vän gör mig ännu gladare från att bo 2 timmar och 40 minuter i från varandra så kommer vi kanske bo 20 minuter i från varandra det är helt otroligt och jag längtar ut av helvetet ska du veta hjärtat det ska ske snart punkt slut. Jag har min bästa vän och hennes familj till hjälp ni är bäst ni får mig verkligen att känna mig speciell det ska ni veta (a) Tack för att du finns älskling du är mitt allt på denna jord min ängel bara min. Jag börjar iaf att må lite bättre som jag precis nämnde ch det känns bra men jag saknar dig såklart som alltid :( känns so tomt när du inte är här vid mig. Allt kan inte hela tiden vara perfekt ett liv är inte perfekt det har sina glada stunder och sina deprimerande stunder och vill alla mår dåligt någon gång. Jag vill tillbringa detta inlägg till min bästa vän kim kulmala som äger allt och alla i denna värld som är min högra hand,min syster, den personen jag lever och andas för. Det är hon som får mig att orka upp på morgonen och se det ljusa i livet även fast det är mörkt hon får mig att skratta och må bra och bara le du är otrolig gumman. Du betyder allt för mig ett livet utan dig skulle inte vara värt att leva för utan dig är jag INGENTING !! En bästa vän skulle alla ha för dom behövs och det kan jag lova så kim, älskling du ska bara veta hur tacksam jag är över att ha dig i mitt liv och vid min sida jag älskar dig så otroligt mycket.
I adore u my besfriend <3

Idag är det den 20 juli 2009 och dagen började med att jag gick upp kl. 05.30 låg i sängen och drog mig till 06.15 oppsi så kan det gå när man är trött som ett as haha ; ) men upp skulle man och i väg till jobbet som vanligt jobbade idag från 07.00-14.00 ganska chill ändå för då har man en stor del av dagen kvar jag tänker på pengarna när jag jobbar hela tiden då har man iaf något att röra sig med för just nu är jag PANK ! Alla pengar jag får i lön ska jag spara duktig känner jag mig ska göra något bra för dom. Övergår vi till kvällen ikväll ska jag bara ta det väldigt väldigt lungt och bara slappa framför tv:n och prata i luren som vanligt både ikväll och natten som kommer (a) Detta blev ett väldigt långt inlägg men men spela bulle ni som orkade läsa det var otroligt duktiga jag kände bara för att skriva av mig en massa som jag är duktig på haha.

Puss // L ♥

En lite ego bild på mig själv för ett bra tag sen och inte kanske
den snyggaste men jag har bildbrist just nu kommer
snart upp nya I prommes ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0