Fredag och pengar rullar snart in :)

Hejsan Svejsan alla !!

Idag vaknade man av att det dunkade i min axel och den är helt svullen vad kan man ha gjort ? ont för att man har plockat hallon eller nått det låter ju fånigt haha. Gud vad otränad man är alltså måste börja träna NU ! Jag har precis duschat och sådär nu ska jag snart äta mat sen blir det att åka i väg till jobbet. Jobbar från 15.00-21.00,5 dagar kvar på jobbet sen får man det man har längtat efter så himla mycket pengar :) jag kommer jobba hela helgen lång från fredag - söndag så kommer nog inte sitta vid datorn så mycket för jag kommer vara sjukt trött så slänger in ett blogg inlägg när jag är pigg och har jobbat klart helgen ha det super bra puss så länge ♥ längtar tills jag är ledig v.32 ska bli så skönt !

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0