Godkväll 27 juli

Godkväll , Idag har jag jobbat som sakt från 15.00-21.00 och det gick bra men nu känner jag verkligen att jag är trött på detta jobb men det är bara se det positiva det är bara 6 dagar kvar sen är man klar wiihoo (a) har precis borstat tänderna så nu sitter jag här i min säng och tittar lite halft på Beck. Fick nyss ett sms av min kära vän kim och där stod det att hon har planerat något som vi ska göra på onsdag jag blir alltid så himla nyfiken åhh vill veta det är säkert något jätte kul undra vad hon har planerat nu (a) :) det är bara vänta och se ! Men nu ska jag fortsätta och titta på beck här som jag älskar jag jobbar imorgon från 07.00-16.00 skriver ett blogg inlägg när jag kommer hem igen. Godnatt alla söta och sov gott Puss ♥

En gammal bild på mig kim är fotograf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0