21/7-09

Godmorgon då har man precis vaknat och klockan är ungefär lite mer än 12.00 mycket skönt med sovmorgon tycker jag allt ; ) idag jobbar jag  från kl. 15.00 - 21.00 ganska skönt och tiden brukar gå fort jag tycker varje dag bara rullar på. Vädret är som det är och det bara blåser ut av sjutton och regnar och är 15 grader varmt vädret suger totalt men det är vi väl vana med vi som bor i Sverige det är sällan det är bra väder här vi sitter inne i mitten av juli månad och regnet piskar ner åh jag blir galen !! Dagarna går så fort så man knappt hinner tänka och som sakt veckorna bara rullar förbi fort. Men nu ska jag gå och duscha och fixa lite sen dra till jobbet skriver mer ikväll puss så länge ♥

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0