Torsdag 10 december

Godmorgon !

Idag är jag ledig ifrån jobbet otroligt skönt njuter verkligen :) idag gick jag upp vid 09.00 jätte skönt åt lite frukost och nu har jag precis gjort mig iordning om en liten stund ska jag ta mig in till stan för att möta upp klara vi ska ta en liten fika och prata ska bli trevligt för var ett bra tag sedan vi gjorde det. Senare i eftermiddag så kommer mina kusiner över en liten sväng sen så händer det inte så mycker mer utan idag ska jag som sakt bara ta det lungt och njuta av ledigheten , är även ledig imorgon men sen börjar jag jobba igen på lördag haha ! Men jaja vad ska ni göra idag denna torsdag ? Vädret är så TRÄLIGT ALLTSÅ helt grått och dimmit lite duggregn hallå vart är snön ? vart har den tagit vägen? Men iaf ni får ha en super gó dag så hörs vi ikväll eller lite senare.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0