Strålande vinter dag!

Helojsan och veckan börjar närma sig mot sitt slut redan torsdag idag och solen strålar ute och snön ligger fortfarande kvar på marken så himla vackert en riktigt fin vinter dag :) Just nu sitter jag här i min mysdress men ska alldels straxt hopp in i duchen och fixa till mig för idag ska jag in till stan och möta upp Jennifer igen vi ska käka lunch och gå lite på stan förmodligen lite mer än vad vi hann igår (a) Sen ikväll har jag inte planerat något sådär speciellt utan vi får se vad som händer och sker det vanliga , nu dukar The Voice ut ur mina högtalare och jag ska börjar göra mig iordning men vi hörs senare i eftermiddag ! Ha en super bra torsdag.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0