Godnatt på er alla !

Tjoho nu har jag målat naglarna och har precis tittat klart på filmen som gick på kanal 3 den var mysig och bra :) Ska alldels straxt packa ner de få kläderna som jag ska ha med mig i min väska så det är färdigt så slipper jag göra det imorgon. Just nu sitter jag och lyssnar på dagens låt som ska snart läggas upp här så lyssna gärna för denna låt är så betydelse full lyssna på texten my favvo song ;) Snart måste jag gå och lägga mig och försöka somna för jag ska nämligen jobba imorgon dagen innan julafton från 12.00-18.00 ska bli lika kul som alltid men lite jobbigt för man vet hur mycket folk det kommer vara men haha ja det är bara gilla läget men nog pratat om de nu ska jag slänga på mig pyjamasen och lägga mig ner i min säng och slå på en film till som jag kan somna till vi hörs imorgonbitti mina solstrålar !


Dagens låt , the calling-Where ever you will go

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0