Godmorgon då var det måndag igen !

Hejsan och godmorgon bloggen då var det måndag igen och en vecka med massor utav nya möjligheter och massor utav jobb haha (y) idag gick jag upp iaf runt 09.00 och gjorde ordning en stor frukost och nu har jag precis gjort mig iordning så nu väntar jag bara på att klockan ska bli 11.33 för då ska jag ta bussen in till stan för att köpa lite juklappar och en lite borttagningsmedel och lite andra beövliga saker innan jag börjar jobba. Idag jobbar jag från 13.00-18.00 alltid lika skoj ;) vad ska ni göra för skoj idag då ? nu ska jag gå och packa min väska lite sen fixa det sista innan jag ska åka men ni får ha en super bra dag så hörs vi ikväll när jag kommer hem igen !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0