Glögg och pepparkakor

Hejsan alla glada !

Har haft en jätte mysig dag idag tillbringade dagen med en liten del av min släkt bakade peppakakor och åt lunch mycket trevligt och mysigt såklart. Sen blev det att gå på stan med mamma ute i kylan vi köpte en julklapp till pappa så nu är det klart just nu sitter jag här i min säng dricker glögg plus lite pepparkakor medans tv:n rullar i bakrunden Anna Ankas Jul haha. Jag fick förut en känsla av att rensa ut garderoben så det ska jag göra efter jag har tittat klart på pogramet ta bort lite kläder jag verkligen inte använder och köpta lite nytt :) Men nu ska jag forsätta dricka min glögg vi hörs kanske lite senare när jag har rensat ur min garderob eller så hörs vi imorgonbitti ! Ha en kanon bra kväll , PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0