FRYSER!

Godkväll bloggen, jag satt här förut och berättade hur vackert och hur grymt mycket jag gillade vädret men jag ångrade det snabbt för det började blåsa på eftermiddagen och det blåste även snö från taken så man fick allt i ansiktet inte speceillt skönt så nu fryser jag som bara den fy fy fy !! Kom hem för en liten stund sen från stan har julhandlat lite till mig själv saker som jag behövde jag fick med mig hem en svart klänning med paljetter från Bik Bok lite block ljus från Sia och till sist men inte minst tre vanliga svarta strumpbyxor. Ne nu ska jag bada en sväng de lär behövas för jag är så frysen !! Ni får ha en toppen dag så hörs vi senare ikväll eller imorgonbitti.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0