Dagen innan julafton

Godmorgon tänk att det redan är den 23 december och det är dagen innan julafton känns jätte konsigt tiden har gått så fort alldels förfort , idag är det massor utav saker som ska göras innan jag börjar jobba från 12.00-18.00 ska packa väskan , köpa nytt smink för mitt är nästan slut och lite andra saker sen blir det att gå till jobbet. Efter jobbet så ska jag åka till Sälen uppdateringen kommer vara lite dålig men ska göra så gott jag kan min bärbara dator kommer inte följa med utan jag får låna pappas dator och blogga där i från nu när jag är där uppe. Detta blir min första och sista inlägg idag. Men vi hörs ju imorgon igen på självaste julaftons morgon :D Nu måste jag sätta fart här hemma och äta frukost sen göra mig iordning ni får ha en super bra onsdag så hörs vi imorgonbitti.

Puss ♥

Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0