16 December

Godkväll , idag kom jag hem vid 20.00 under dagen har jag träffat Jennifer sen jobbat slutade vid 18.00 sen blev det att möta Lovisa utanför baravara fika och prata en massa super mysigt ! När jag kom hem så gjorde jag och min syster plättar mummsigt värre, just nu sitter jag och tittar på lite tv och tar det lungt nu är jag ledig i två dagar och det gillar jag starkt ! Jag vet att mina blogg inlägg nu förtiden är lite tråkiga men har inte riktigt någon bra fantasi till att skriva och få de lite roligare men det kommer så småning om så pass länge får detta duga hoppas de räcker (a) nu ska jag fortsätta chilla ha en bra kväll vi hörs imorgonbitti !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0