värsta oljudet

Godmorgon !!

Denna dag idag tisdag hade jag verkligen tänkt att sova ut men det kunde man ju glömma för vid 08.00 imorse så vaknade jag av att jag hörde en borrmaskin och det lät/låter så otroligt högt men jag var så trött så jag somnade om och vaknade någon timma senare. Men oljudet var fortfande kvar,så det går knappt att vara hemma haha ;) man vaknade tidigt och plus att man har blitvit förkyld nu väntar väl bara febern också "/  Idag blir det iaf att vara hemma så lite som är möjligt för att slippa alla borrmaskiner och alla oljud så jag ska först göra mig iordning sen ska jag iväg och möta upp mormor för att äta lite lunch på väster. Senare i eftermiddag kväll vet jag inte vad som händer det visar sig. Men nu måste jag gå och duscha och fixa lite vi hörs senare ikväll eller imorgon puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0