två dagar kvar

Hejsan alla blogg läsare!!

Har varit lite seg på att skriva här på min blogg men har inte orkat och det har varit fint väder så har varit ute badat och solat bara chillat haft det bra :) Idag söndag så har jag bara sovit och ätit god mat har inte orkat gjort så mkt ska snart titta på en liten film hade jag tänkt :D Imorgon blir det att jobba från 07.00-16.00 "/ har bara två dagar kvar nu på mitt sommar jobb sen är man klar gud vad skönt och liten pengar i fickan väldigt najs !! Nu vill jag även att dagarna ska  rullar på så det går fort orkar inte jobba inom vården mer börjar bli tråkigt ingenting för mig men som sakt man ska testa på allt det är bra. Men man ska väl vara glad att man fick sommar jobb iaf. Ne nu tänker jag inte skriva mer vi hörs kanske imorgon eller senare i veckan pusshej ♥

gammal bild i repris har bild brist..


// L


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

åh lycka till de sista dagarna :D jag vet hur det är och jag vet hur mycket man längtar till att slippa.. hehe

Ha en riktigt fin kväll!

2009-08-09 @ 21:40:58
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0