Trött och halsont

Hejsan alla glada läsare !!

Dagen har varit fylld med saker var först på stan en snabbis sen blev det att köpa med sig mat till farmor och farfar så var där ett litet tag. Min farfar blir bara smalare och smalare för varje dag som går och han är väldigt sjuk så undrar verkligen hur länge till han orkar...Senare på eftermiddagen blev det att svänga förbi mormor på en liten fika sen hem och nu har jag precis duschat och sådär nu ska jag snart måla naglarna och fixa & trixa lite :) Ikväll blir det att äta middag med familjen sen titta lite på tv sen försöka gå och lägga mig ganska tidigt ikväll iaf ge det ett försök sen får man se hur bra det går med den saken haha ;) Har verkligen inte gjort mkt denna onsdag lite smått oh gott men är ändå otroligt trött och har sjukt ont i halsen hatar det åh !! Men men nu ska jag avsluta detta blogg inlägg ha en super duper bra kväll så hörs vi  puss ♥

En låt som jag fortfarande verkligen älskar (a) njut !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0