Torsdag & en månad kvar

Hejsan & Godmorgon alla läsare !!

Idag är det Torsdag och det är exakt en månad kvar tills man fyller 19 år härligt :) men nu tillbaka till dagen jag gick upp för ca. 2 timmar sen vid 07.00 då bestämde jag mig för att jag skulle gå ut och gå sen åt jag frukost så nu har jag precis duschat och ska jag alldels straxt göra mig iordning och fixa lite. Dagen kommer vara ganska full vid 10 kommer pappa och hämtar upp mig för vi ska åka och hämta ut mina linser sen vid 10.30 ska jag på "spa". Efter det ska jag träffa min moster Lotta på stan för att äta lite lunch tillsammans ska bli mkt trevligt. Senare så ska jag gå tillbaka till min gamla skola för att lämna lite danskläder och hälsa på mina gamla danslärare och titta på när Isabelle dansar. Sen längre in på eftermiddagen så väntar en shoppingrunda med min kära syster Julia jag har längtat så mkt efter att få shoppa lite och nu är dagen inne (a) Nu måste jag verkligen sätta fart så jag någon gång blir klar men ni får ha en otroligt bra torsdag så hörs vi ikväll puss på er så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0