Torsdag 20 augusti

Godkväll alla fina människor !!

Vaknade idag av att kim ringde mig två gr så pratade lite med henne det var bra att hon ringde vid 08.00 ungefär för då kom jag upp :) då blev det att göra sig iordning/ äta frukost. Vid 12.00 ungefär blev det att åkta till mina kusiner för att äta lunch och det var mkt trevligt. Nyss kom jag precis hem för jag har varit funkitionär på ett löpar lopp kallt men ganska kul fick sen en hel del människor det är alltid lika trevligt. Resten av kvällen blir det bara att ta det lungt och titta lite på tv , nu ska jag ta och fixa lite te sen sätta mig i min säng och mysa framför tv:n med lite tända ljus för mig själv ! Vi hörs imorgon ha det underbart bra puss ♥

Dagens klädsel
Ett rosa brottar linne från Ginatricot
Ett par vit/grå rutiga shorts från We butiken
Ett par svarta convers
Ett Thomas sabo armband



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0