Tisdag kväll

Godkväll alla läsare !

Har precis tittat klart på filmen Legally Blonde med min familj filmen var väl helt okej en rolig tjej film. Dagen blev ändrad och omplanerad när jag vaknade så hade jag ytterst lite feber och bara lite huvudvärk men allt gick bort idag så nu känner jag mig helt frisk och kry. Precis när jag tänkte göra mig iordning lite så fick jag ett sms av Johanna min vän hon frågade om vi skulle käka lunch på stan och det gjorde vi så vi gick runt lite först på stan sen blev det som sakt lunch på Java mkt trevligt :) så länge sen man såg henne vi hade mkt att prata om det var en rolig eftermiddag tack för en skön eftermiddag vännen det måste göras om !! Nu sådär vid halv elva som klockan är nu så tänkte jag borsta tänderna och hoppa i pyjamasen och sätta igång en liten film till och krypa ner till sängs (a) Men vi hörs imorgon godnatt & sovgott ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0