surprise

Snacka om att bli helt paff och helt lycklig !!

- Är bara tvungen att skriva ett litet inlägg om detta som hände för ett tag sedan när jag satt och åt mat med min familj så helt plötsligt ringde min mobil och då svarade jag Kim sa - jag kommer imorgon vid kl, 11.00 och hälsar på dig över dagen blir der bra ? så nu är det bestämt hon kommer till Örebro imorgon för att umgås med mig jag blev helt chockad men helt underbart glad :) så dagen imorgon är allt planerad det blir marieberg på dagen och sen senare på kvällen blir det att gå ut och äta innan hon åker hem till Stockholm igen jag vet att det kommer bli kanon och hur mysigt som helst <3 är otroligt glad över detta ska ni alla veta ! (a) Skriver ett blogg inlägg imorgon kväll om hur underbar min dag har vairt , min kväll ikväll den 4 augusti kommer bestå av att läsa veckorevyn och äta tortillachips som jag älskar mumms !! sen titta lite haft på tv. Puss på er så länge mina sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0