Söndag !

Godmorgon eller godförmiddag alla !!

Idag är det Söndag och jag vaknade ungefär vid halv tio kanske skönt att sova lite grann och inte förlänge heller så inte hela dagen går åt. Det blev att äta frukost och nu har jag precis gjort mig iordning för jag och min syster Julia ska nämligen upp på stan för att titta lite sen ska jag även köpa hår färg för jag ska fräga håret idag :D längtar sjukt mkt ska bli kul !! Ni får se resultatet senare ikväll så slänger jag in några bilder det lovar jag (a) Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik ur mina ipod högtalare ne nu måste jag kila men ha en bra dag så hörs vi ikväll puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Aww, tack gummz! :D <33

2009-08-23 @ 18:08:49
Postat av: Jossi

Sv; HIhi, aww tack detsamma gummz! :D

2009-08-23 @ 18:09:54
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0